Анотація до роботи:
Пилатюк І. М. Скрипкова творчість Мирослава Скорика в соціокультурному контексті другої половини ХХ ст. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 – Музичне мистецтво. – Одеська державна музична академія імені А.В.Нежданової, Одеса, 2004. В дисертації досліджується скрипковий доробок Мирослава Скорика. Головна увага приділяється масштабним циклам для скрипки композитора – п’ятьом концертам та двом сонатам, Ставиться мета, крізь призму конкретно обраних жанрів для одного інструменту вивести узагальнення авторського стилю і закономірності їх індивідуальної модифікації в культурному континуумі сучасності. Осмислюються історичні витоки скрипкової творчості Скорика, враховуючи соціокультурне середовище його становлення як творчої особистості, розкривається суть індивідуального трактування композитором жанрів скрипкового концерту та сонати; визначаються суб’єктивні передумови виникнення ряду його скрипкових опусів; дається визначення категорії авторської інтенції, спроектованої на скрипковий доробок Мирослава Скорика, розглядаються особливості образних концепцій скрипкових циклів композитора. |