Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Філологічні науки / Теорія літератури


Яремко Роман Володимирович. Образ автора як форма експресивно-смислової оповіді у прозі Макса Фріша : Дис... канд. наук: 10.01.06 - 2007.



Анотація до роботи:

Яремко Р. В. Образ автора як форма експресивно-смислової оповіді у прозі Макса Фріша. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.01.06 – теорія літератури. – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2006.

У дисертації досліджуються загальні закономірності онтології «образу автора» як найвищої ієрархічної фігури в структурі художнього тексту шляхом комплексного аналізу романів Макса Фріша «Штіллер» (1954), «Homo Фабер» (1957) і «Назву себе Ґантенбайном» (1964). У роботі здійснюється спроба визначити головні особливості цієї естетичної категорії, встановити її типи та форми виявлення у тексті художнього твору. Окреслюється комплексна модифікація моделі літературної комунікації, що дає змогу системно представити усіх учасників внутрішніх і зовнішніх комунікативних актів як складових процесу утворення об’єднувального центру текстової структури з її базовими характеристиками. Виявлення та огляд характерних особливостей «образу автора» розгортається на основі аналізу композиції та оповідної структури романів М. Фріша і сприяє наочному відображенню його функцій у тексті прозового твору.

Публікації автора:

  1. Яремко Р. В. Особливості оповідної структури роману Макса Фріша «Назву себе Ґантенбайном» // Іноземна філологія. – 2001. – № 112. – С. 409–417.

  2. Яремко Р. В. Проблема літературної комунікації та спроби її міждисциплінарного вивчення // Слово і час. – 2004. – № 4. – С. 7–17.

  3. Яремко Р. В. Реальний автор та його втручання в оповідну структуру роману Макса Фріша «Штіллер» // Вісник Львівського університету. Серія іноз. мови. – 2005. – № 12. – С. 313–322.

Додаткові публікації:

  1. Яремко Р. В. Чотири класики німецькомовної літератури Швайцарії в українській рецепції (Ґотфрід Келлер, К. Ф. Маєр, Макс Фріш, Фрідріх Дюрренматт) // Записки Наукового товариства ім. Шевченка. Праці Філологічної секції. – Львів, 2003. – Т. ССХLVI. – С. 96–106.

  2. Jaremko R. Besonderheiten der Erzдhlweise im Roman «Mein Name sei Gantenbein» von Max Frisch // Bayerisch-ukrainische Germanistentagung an der Ukrainischen Freien Universitдt: Dokumentation einer internationalen Konferenz. – Mьnchen; Lwiw: ПАІС, 2003. – S. 162–168.

  3. Jaremko R. Frisch alias Stiller: Die Stimme des realen Autors im Roman «Stiller» von Max Frisch // Збірник матеріалів «Другого Українсько-баварського конгресу германістів у Львівському національному університеті імені Івана Франка». – Львів: БаК, 2004. – C. 105–110.

  4. Jaremko R. Erzдhlen und Beichten zugleich: Ьber Max Frischs Roman «Homo Faber» und seine narrative Struktur // Збірник матеріалів «Третього Баварсько-українського конгресу германістів в Українському Вільному Університеті». – Мюнхен; Львів: БаК, 2005. – C. 175–179.